zaterdag 4 januari 2014

22-12-2013

Als ons vliegtuig morgen niet met teveel vertraging vertrekt, is dit mijn laatste volledige dag in Nederland dit jaar. Ik heb hem doorgebracht met internetten bij de achterburen, wat laatste boodschappen doen en het inpakken afronden. Daarnaast had ik nog wat tijd over, zodat ik ook nog even aan mijn camper heb kunnen werken. Het slot van mijn schuifdeur ging de laatste tijd, zelfs als hij niet bevroren was, wat stroef open. Mijn idee was om de afdekplaat op de deur los te halen en dan het mechanisme met kruipolie te bespuiten. De eerste twee schroeven gingen er zonder problemen uit, maar met de andere lukte dat vervolgens niet meer. Gelukkig had ik met die eerste twee schroeven voldoende ruimte geschapen om, zij het wat minder precies, het mondstuk van de spuitbus op het slotmechanisme te richten. Het slot liet zich daarna in ieder geval een stuk makkelijker open en dicht draaien.


Geen opmerkingen: