zondag 12 januari 2014

9-1-2014 tot 11-1-2014

11-1-2014
Tijdens de reis naar de Filipijnen was mijn vader af en toe flink de weg kwijt. Echt zorgen maakte ik mij niet, ik vertrouwde erop dat het wel weer goed zou komen als hij weer thuis was. Gelukkig blijkt dat ook zo te zijn. Hij is weer in zijn normale doen, wat wel betekent dat hij niet zo goed luistert. Afgelopen donderdag wou hij een was aanzetten, ik heb hem gezegd dat ik dat wel zou doen, maar dat ik nog even tot het weekend zou wachten zodat het grootste deel van mijn kleding schoon zou zijn als ik maandag weer vertrek. Dus heeft hij donderdag geen was gedaan Toen ik vanmorgen om half acht wakker werd hoorde ik echter de wasmachine draaien. Blijkbaar is hij vanmorgen vroeg wakker geworden en heeft zich bedacht dat hij nog een was moest doen. Ik weet dat het geen zin heeft om hem er verwijten over te maken, dus wil ik dat niet doen, maar dat is wel moeilijk. Dus is het maar goed dat ik overmorgen weer vertrek.

10-1-2014
De Bluetooth-dongle waar ik gisteren over schreef had ik aangeschaft om zonder kabeltje de foto's van mijn telefoon naar mijn laptop te halen. Maar ik had me ook bedacht dat ik dan mijn Bluetooth-muis weer zou kunnen gebruiken en dat is toch wel handig. Vanmiddag was ik bij de Action toen ik daar een draadloze muis zag voor maar drieƫnhalve euro. Die investering heb ik dus maar gedaan. Samen met de bluetooth en de twee muizen met een USB kabel die ik heb begin ik langzaam een verzameling muizen te krijgen. Je zou zelfs van een muizenplaag kunnen spreken. Mijn nieuwe muis heb ik nog niet aangesloten, dat ga ik morgen maar eens doen.

9-1-2014
Sollicitatiegesprek gehad vandaag. Vanaf nu gaat mijn nicht iedere week bij mijn vader langs om te bekijken wat ik aan post heb ontvangen. Dat is trouwens niet veel meer, het merendeel gaat tegenwoordig via e-mail. De enige belangrijke brieven die ik tegenwoordig nog krijg zijn de blauwe enveloppen.
Verder vandaag bezig geweest met de Bluetooth-dongle die ik op de Filipijnen gekocht heb. In eerste instantie deed hij helemaal niets. Na via de site van de winkel drivers gedownload te hebben kan ik bluetooth aanklikken, alleen er gebeurt niets. Ik heb het idee dat de dongle het gewoon niet doet, gelukkig was hij met 90 pesos (anderhalve euro) niet erg duur.


Geen opmerkingen: