vrijdag 15 april 2016

13-4-2016 t/m 14-4-2016

13-4-2016
Zat ik vanmiddag in de bibliotheek mijn blog bij te werken, toen ik merkte dat ik de foto, die ik bij mijn stukje van vrijdag had willen zetten, niet op mijn PC stond. Hij stond alleen maar op mijn camera en die had ik niet bij me. Vandaar dat ik maar even een oude foto uit mijn archief heb gehaald, ditmaal van een kleurrijk kunstwerk dat in een Italiaans parkje stond. Een mooie foto, alleen is het al anderhalve maand geleden dat ik hem genomen heb. De foto van het telefoonhoesje dat ik met mijn airmiles gekocht heb, staat nu wel op mijn PC. Ik kan hem nu dus wel bij mijn bericht van vandaag zetten.

14-4-2016
Vandaag naar New York geweest. Lopend nog wel. Het was dan ook niet de stad, maar het voormalige hoofdkwartier van de Holland Amerika Lijn dat hier op het uiteinde van de Wilhelminapier staat. Het was even geleden sinds ik in dat deel van Rotterdam was, er was dan ook weer heel wat veranderd. Toch wel bijzonder dat wat ik mij uit mijn jeugd herinner als een industrieel stukje Rotterdam, nu een hippe wijk is met wolkenkrabbers afgewisseld met gerenoveerde oude pakhuizen.


Geen opmerkingen: