woensdag 4 mei 2016

30-4-2016 t/m 3-5-2016

30-4-2016
Het was een drukke nacht, ik heb heel veel gedroomd, maar weet niet meer waarover. Toen ik vanmorgen wakker werd, voelde ik me, door die drukke nacht nog wel wat moe, maar stukken beter dan gisteren. Op de radio hadden ze het erover dat het vandaag de “International day of jazz” was en dat in het kader daarvan vandaag allerlei jazzgrootheden in het witte huis zouden optreden. Ik voelde me goed genoeg en had erg veel zin om daarheen te gaan. Totdat ze vertelde dat ook Obama zou komen, op dat moment realiseerde ik me dat ze het niet hadden over Europa's eerste wolkenkrabber.

1-5-2016
Veel gelopen vandaag. Vanmorgen eerst bijna twee uur lang hardgelopen. Grappig was dat ik toen ik in IJsselmonde net toen ik het verkeersplein van de Brienenoord en de Stadionweg verliet een mooie dame tegenkwam, ik ben toen verder gelopen tot de Ridderster en vanaf daar via de zelfde weg terug gegaan, op hetzelfde punt als op de heenweg kwam ik dezelfde dame weer tegen.
Het was zulk lekker weer vandaag dat ik na de lunch opnieuw ben gaan lopen, nu niet hard maar wandelend. Ik had me voorgenomen om tot na 5 uur vanmiddag te blijven wandelen, zodat ik zonder de uitslagen te weten naar Studio Sport kon kijken Dat is gelukt en het was met genoegen dat ik naar het voetbal keek. Feijenoord won niet met de monsterscore waar ik op gehoopt had, maar ze wonnen wel van Willem II. Excelsior speelde gelijk tegen PEC en verruilde daardoor van plaats met Willem II en heeft het nu in eigen hand om de nacompetitie te voorkomen.

2-5-2016
Net als gisteren was het ook vandaag weer een prachtige dag. Niet zoveel gedaan vandaag, vanmorgen even boodschappen gedaan en na de lunch ben ik gaan wandelen. Genoten van het Kralingsebos, het is tegenwoordig een stuk mooier dan hoe dat ik het me uit mijn jeugd herinner. Men heeft een mooie middenweg gevonden tussen veel en weinig onderhoud. Het ziet er niet uit als een park maar het is zeker ook geen wildernis, het geeft een gevoel dat het natuurlijk is, terwijl het werk van de plantsoenendienst toch goed zichtbaar is.

3-5-2016
Ik had vandaag geen warm water en verwarming. Het was van te voren aangekondigd, dus was ik vanmorgen wat vroeger gaan hardlopen, zodat ik kon douchen voordat de kraan dicht ging. Mijn verwarming heb ik niet echt gemist, want ondanks dat er buiten een koude wind stond, zorgde de zon ervoor dat het in mijn huis een aangename temperatuur werd. Vanmiddag ben ik lekker een wandeling in de zon gaan maken en toen ik terugkwam lag er een brief in de bus dat ik maandag een monteur op bezoek krijg die een slimme meter komt installeren.

Geen opmerkingen: