woensdag 30 maart 2016

26-3-2016 t/m 29-3-2016

26-3-2016
Gisteren een blessure opgelopen, toen ik na de borrel in “Het halve maatje” het café verliet. Mijn vinger kwam even klem te zitten toen ik de deur achter mij sloot. Volgens mij tussen de deurkruk en de deurstijl. Op dat moment voelde ik dat het even pijn deed, maar verder niks. Vanmorgen bleek ik toch wat schade te hebben, de onderkant van mijn nagel is blauw geworden en als ik daarop druk doet het flink pijn. Het zal vast wel weer overgaan.
Verder vandaag met mijn nieuwe telefoon bezig geweest, een nieuwe SIM-kaart besteld, want die ik heb pas er niet in. ik heb de kaart van de Benelux gedownload voor de Tomtom die erin zit en tenslotte heb ik Whatsapp geïnstalleerd.

27-3-2016
Een eerste Paasdag met twee rondjes rond de plas. Eerst vanmorgen hardlopend en vanmiddag na de lunch was het zo'n lekker weer en de voorspellingen waren slecht en voor morgen nog slechter dat ik dacht ik ga nu maar even lekker van het zonnetje genieten. Daarom toen wandelend nog een rondje gemaakt. Ik was niet de enige, eigenlijk was het gewoon druk langs de plas en in het bos, morgen zal dat wel anders zijn, niet alleen omdat ze storm verwachten, maar mogen is natuurlijk ook iedereen naar de meubelboulevard. Ik laat mijn plannen voor morgen nog maar even open, ik wacht eerst maar eens af wat het weer gaat doen.

28-3-2016
Zoals voorspeld was het vandaag een stormachtige 2e Paasdag. Blijkbaar heeft de harde wind alle wolken weggeblazen, want vanmiddag was het ondanks de wind hartstikke mooi weer, op een gegeven moment zelfs een nagenoeg geheel blauwe lucht. Ik heb van het onverwacht mooie weer genoten door een stuk te gaan wandelen. Langs de Maasboulevard naar De Esch, daar door de polder gelopen totdat ik bij de Brienenoord was en vervolgens langs Woudestein weer terug. Voor het eerst een foto gemaakt met mijn nieuwe telefoon, maar ik ben niet helemaal tevreden over het resultaat.

29-3-2016
Het was een soort jeugdsentiment vandaag, toen ik jong was gebeurde het regelmatig, maar tegenwoordig hoor je het nog maar zelden dat er een vliegtuig gekaapt wordt. Gelukkig liep het allemaal goed af. Met mij is vandaag verder weinig gebeurd dat vermeldenswaardig is. Hard wezen lopen en daarbij nat geworden, zitten lezen en puzzelen en boodschappen wezen doen. Wel ontdekt dat je bij AH blijkbaar kortingen kan stapelen. Kippenvleugels waren in de aanbieding, 25% korting en op de verpakking zat nog een sticker met 35% korting omdat ze morgen op moeten zijn. Ten ik afrekende bleek dat er eerst 25% en van wat er toen overbleef nog eens 35% afging. Dus vanavond goedkope kip.

Geen opmerkingen: