dinsdag 22 maart 2016

20-3-2016 t/m 21-3-2016

20-3-2016
Ik werd vroeg wakker vanmorgen. Toen ik een stukje door het bos rond de camperplek van Brasschaat kwam ik erachter wat mogelijk de oorzaak was. Bij het slapen gaan viel mij op dat de, erg felle, straatverlichting die vlak achter mijn camper stond vlak na middernacht uit ging. Vanmorgen zag ik dat er op de lantarenpalen een sticker zat waarop stond dat vanwege het milieu de straatverlichting tussen 0 en 5 uur uitgeschakeld werd. Blijkbaar was de lantarenpaal dus om 5 uur weer gaan branden, dat had ik niet door maar ik werd er wel wakker van en dacht toen dat het al licht begon te worden. Nadat ik iets eerder dan gebruikelijk was opgestaan, heb ik een wandeling door Brasschaat en het bos rond het kasteel gemaakt en daarna ben ik richting huis vertrokken. Met een stop bij IKEA omdat ik een matras wou kopen en bij McDonalds omdat ik een mailtje wou versturen kwam ik rond lunchtijd thuis. Daarna hard aan het werk geweest om mijn auto uit te laden.

21-3-2016
Vanmorgen heb ik na het hardlopen de tondeuse op mijn hoofd gezet en een groot deel van het haar van mijn hoofd gehaald. Ik ben tevreden over het resultaat. Terwijl ik bezig was dacht ik even dat mijn haarkleur van blond naar rood aan het veranderen was, dat klopte ook wel een beetje maar nadat ik het later gewassen had, was het weer blond. Het bleek dat ik met de tondeuse een pukkeltje dat onder mijn haar verborgen zat, opengehaald had en het bloed zorgde ervoor dat ik tijdelijk wat rode plukjes had.
Later vanmorgen keek ik even naar buiten en zag ik iets dat je hier tegenwoordig nog maar zelden ziet. De brug over het Boerengat ging open, blijkbaar om het mechanisme te testen, want een minuut later ging hij weer dicht zonder dat er een schip gepasseerd was.
Verder heb ik vandaag mijn post uitgezocht en boodschappen gedaan.

Geen opmerkingen: