maandag 5 oktober 2015

3-10-2015 t/m 4-10-2015

3-10-2015
Sinds ik 10 dagen geleden weer thuis kwam, was ik nog steeds niet naar de supermarkt geweest waar ik het meeste kom. Tot afgelopen woensdag kon dat ook niet, want de AH aan de Oude Dijk was gesloten vanwege een verbouwing. Nu is hij weer open en heb ik er vanmorgen boodschappen gedaan. Mijn vaste route ben ik kwijt en het is soms zoeken waar iets nu staat. Naast die nieuwe indeling hebben ze nog een nieuwtje, zelfscannen. Ik heb het geprobeerd, maar geef toch de voorkeur aan een kassière. Vandaag deed ik boodschappen met een wagentje, daar heb je een standaard in om de scanner in te zetten. Normaal doe ik boodschappen met een mandje en heb je dat niet. Dat is nog niet zo'n groot probleem, want je kan hem in je mandje leggen. Waar ik meer bang voor ben is dat je vergeet iets te scannen en dus per ongeluk winkeldiefstal pleeg. Dus ik ga volgende keer weer gewoon in de rij voor de kassa staan. Veel mensen klagen trouwens dat ze altijd in de verkeerde rij gaan staan. Ik nooit, ik zoek altijd de kassa uit met de mooiste dame, dus ik sta altijd in de goede rij.

4-10-2015
De dag begon mistig, ik kon de flats aan de overkant nauwelijks zien. Op de radio hadden ze het er in eerste instantie over dat het om 10 uur opgelost zou zijn en het zonnig zou zijn. Maar toen ik rond die tijd ging hardlopen, was er nog weinig zicht en het was koud. Toen ik anderhalf uur later weer thuis kwam was ik blij dat ik slechts een korte broek en een loopshirt aan had gedaan, want toen begon het alsnog zonnig te worden.
Vanmiddag bij mijn zus geweest, ze gaan een nieuwe schuur neerzetten en voordat ze daarmee gaan beginnen moet de boel eerst opgehoogd worden. Dus heb ik vanmiddag ruim 2 kuub zand per kruiwagen naar de tuin gebracht. Daarna ook nog wat betonnen richels, dus flink aan het sjouwen geweest. Het zou me dan ook niet verbazen als ik morgen wat spierpijn heb.

Geen opmerkingen: