zaterdag 7 juni 2014

7-6-2014

Vandaag in een gat gevallen omdat de grond onder mijn voeten verdween. Ik had vanmorgen bij het hardlopen gekozen om mijn route via de lövsjövägen te lopen. Een mooie route door het bos, alleen de vorige keer dat ik hem liep, was het bospad nogal een uitdaging in verband met de vele omgewaaide bomen. Ik had gehoopt dat die nu opgeruimd waren, maar dat bleek niet het geval te zijn. Door de bomen die over het pad lagen moest ik een paar stukje cross country door het bos. Gelukkig liep ik die stukken wat minder hard, want op een zeker moment zette ik mijn rechtervoet neer en zakte ik direct tot aan mijn knie weg, mijn voet werd nat dus blijkbaar was ik op een onderaardse waterstroom gestuit. Naast die natte voet had ik er op dat moment geen andere nadelige gevolgen van. Wel merkte ik in de loop van de dag dat mijn linkerenkel wat gevoelig is, blijkbaar heb ik met het opvangen van mijn misstap daar toch wat schade aan opgelopen.


Geen opmerkingen: