woensdag 4 juni 2014

4-6-2014

Een raar probleem met mijn computer. Sinds vorig jaar heb ik al wat sores met mijn toetsenbord. Voor sommige hoofdletters moet ik de caps-lock gebruiken in plaats van de shift, de tab-toets werkt niet meer en de toets voor de puntkomma doet het ook niet meer. Vorige week wou ik hem opstarten en toen merkt ik dat ik het wachtwoord niet in kon typen, de w-toets deed het niet. Gelukkig kan ik bij het opstarten ook een schermtoetsenbord aanzetten en dan kan ik met de muis typen. Dat werkte wel. Daarna bleek de w het opeens weer te doen, tot vanavond, het probleem is weer terug. Het rare is dat nu ik dit in office zit te typen ik ineens ook weer de w kan gebruiken. Wel zo gemakkelijk, wat het is toch een heel gedoe om een tekst te maken waar een letter in moet ontbreken.


Geen opmerkingen: