zondag 1 juni 2014

1-6-2014

Vanmorgen voorlopig de laatste etappe van mij pelgrimage gedaan. Eerst langs de St. Olofs bron van Borgsjöbyn en vervolgens nog een stuk verder. Het eerste deel daarvan is een stuk dat deel uitmaakt van een van mijn favoriete hardlooprondes hier in de buurt. Normaal maak ik bij Tälje rechtsomkeer en loop ik langs de snelweg terug, Nu ben ik de route verder gaan volgen. Ik had verwacht over de onverharde weg te lopen die langs de E14 loopt, maar het was veel mooier. De pelgrimsroute lag een stukje verder het bos in, dus over een bospad. Wel was er kort geleden wat bomen geoogst en had de apparatuur die men daarbij gebruikt had ervoor gezorgd dat er een paar moerasachtige stukken op het pad lagen. Maar door goed mijn route te kiezen lukte het mij om met bijna droge sokken bij mijn keerpunt te komen. Zoals bijna steeds bij mijn pelgrimage ging ik over dezelfde route weer terug. Ditmaal een erg goede keuze, want terug was het nog mooier dan heen. Het bospad was hetzelfde, maar het uitzicht over het meer en de bergen was fantastisch.


Geen opmerkingen: