dinsdag 24 juni 2014

24-6-2014

Ik heb een huis verkocht vandaag, zonder dat ik dat van plan was. Het woongedeelte van mijn oude camper stond, sinds ik de auto eronder vandaan had gehaald, hier op de camping. Ik heb hem eigenlijk niet meer nodig, maar ik slaap er nu in, omdat ik anders in mijn nieuwe camper iedere avond mijn gordijnen moet ophangen.
Gisteren had een campinggast wat vragen over de opzetunit, een daarvan was wat ik er voor wou hebben. Ik had geen idee, want ik had helemaal niet het plan om hem te verkopen. Snel een bedrag bedacht en dat genoemd. Later die avond bedacht ik mij dat ik met de helft van dat bedrag ook wel tevreden zou zijn. Toen ik vanmorgen aan het grasmaaien was kwam de campinggast naar mij toe en vroeg of hij even binnen mocht kijken. Ik heb hem de sleutel meegegeven en enkele minuten later kwam hij weer terug en vertelde dat hij wel interesse had, maar mijn prijs wat te hoog vond. Toen ik hem vroeg wat hij ervoor wou geven noemde hij precies het bedrag waarvan ik gisterenavond bedacht had dat ik er tevreden mee zou zijn. Dus was het voor mij niet moeilijk. Eind van het jaar komt hij hem halen, dus ik kan de rest van de zomer er rustig in blijven slapen. Ik heb dus ook alle tijd om hem rustig op te ruimen.


Geen opmerkingen: