zondag 20 april 2014

20-4-2014

Eerste paasdag, na het paasontbijt afscheid genomen van mijn broer en zijn vriendin, vanmiddag zijn zij van Schiphol richting huis gevlogen. Als het goed is komen ze daar morgenochtend aan. Ik ben daarna nog even naar het huis van mijn vader gegaan en heb daar de was afgerond, nog wat opgeruimd en alles afgesloten. Vermoedelijk zal het medio september zijn voordat ik weer daar ben en dan ga ik ermee aan de slag om er mijn huis van te maken. Vanmiddag bezig geweest met wat formaliteiten. Bij het waterbedrijf mij als nieuwe klant aangemeld, bij het administratiekantoor van de vereniging van eigenaren aangegeven dat ik de nieuwe eigenaar wordt en in het vervolg de servicekosten ga betalen en tenslotte geprobeerd om bij de Eneco de stroom en warmte op mijn naa te zetten. Dat laatste had wat voeten in de aarde, maar lijkt nu toch gelukt.

Geen opmerkingen: