zondag 13 april 2014

13-4-2014

Vandaag even geen voorbereidingen voor de uitvaart van mijn vader. Het was de dag dat in Rotterdam de marathon werd gehouden. Meegedaan heb ik niet, maar vanmorgen wel gelopen, voor de eerste keer sinds afgelopen maandag. Ik had nog steeds wat last van mijn gekneusde ribben, maar het ging nu wel goed. Na mijn eigen lopen, ben ik de lopers van de marathon gaan aanmoedigen. De winnaar had in 2:05:00 de 42,195 Km gelopen. Een bewonderenswaardige prestatie, maar voor diegene die er twee keer zolang of zelfs nog langer over deden heb ik misschien wel net zo veel bewondering.

Tenslotte ben ik vandaag naar het theater geweest, Marleen nam vandaag opnieuw deel aan een voorstelling die door het SKVR (Stichting Kunstzinnige Vorming Rotterdam) werd georganiseerd. Vandaag was was het een opvoering van de West Side Story. Ooit heb ik de filmklassieker gezien, maar ik vond deze opvoering eigenlijk mooier. Ze gebruikte niet de musical muziek, maar van allerlei nummers van Michael Jackson, een hele goede combinatie.

Geen opmerkingen: