zaterdag 21 februari 2015

19-2-2015 t/m 20-2-2015

19-2-2015
Ik heb inkijk. Toen ik gisterenavond in bed lag viel het mij al op dat ze achter het pand hiernaast een steiger hebben gebouwd. Normaliter doe ik mijn gordijnen nooit dicht, maar dat zal ik de komende tijd maar wel doen, want toen ik vanmorgen wakker werd zag ik daar iemand op lopen en ik vind het toch een beetje een raar gezicht als mensen mij vanaf buiten in bed kunnen zien liggen.

20-2-2015
Het voelt een stuk prettiger, ik kan weer pinnen. Bij SNS kan je een geblokkeerde pas via de website weer activeren. Gisteren had ik dat gedaan, maar nog niet getest of het werkte. Vandaag wel, voor alle zekerheid heb ik het uitgeprobeerd bij de geldautomaat op het Stadhuisplein, zodat als het niet lukte ik direct het kantoor ernaast in zou kunnen lopen. Dat was niet nodig. Inmiddels zit niet alles meer in mijn portemonnee, naast een klein beetje dat ik uitgegeven heb, heb ik 100 euro in mijn paspoort gestopt als reservevoorraad.



Geen opmerkingen: