maandag 4 januari 2016

3-1-2016

Het heeft geregend vannacht. Ik ben een keer half wakker geworden en toen hoorde ik het op mijn dak kletteren. Maar ik was half wakker dus verdween die herinnering zoals dat meestal ook met mijn dromen gebeurt. Toen ik vanmorgen opstond was het mooi zonnig. Zo zonnig dat ik om kwart voor negen ben gaan wandelen met slechts een T-shirt onder mijn jas. Tijdens het wandelen zag ik grote plassen langs de weg liggen, zo groot dat ik moest oppassen dat er niet net een auto langs kwam als ik er langs liep. Toen herinnerde ik mij dat het geregend had en blijkbaar dus veel. Aan het weer was het dus totaal niet meer te merken, want het was stralend zonnig, zo zonnig dat ik later vandaag mijn jas maar in mijn auto heb laten ligg0en en met alleen dat T-shirt ben gaan wandelen. Dat bezuurde mij nog even, want ik had op een gegeven moment mijn creditcard nodig en die heb ik sinds mijn avontuur in Donauschingen dit voorjaar niet meer in mijn portemonnee maar in bij mijn autopapieren in mijn jas zitten. 
Op de foto de Etna, vandaag kwam ik hem steeds weer opnieuw tegen, dit was vanmorgen om een uur of 10.

Geen opmerkingen: