zaterdag 3 januari 2015

1-1-2015 t/m 2-1-2015

1-1-2015
Het viel een beetje tegen, vanuit mijn appartement heb ik een mooi uitzicht op de Erasmusbrug, dus dacht ik een eerste klas plek te hebben voor het nationale vuurwerk. Dat was dus niet zo, mede doordat de wind deze kant op kwam werd veel van het vuurwerk voor mij door de rook vervaagd. Nu ligt mijn lat voor wat betreft het mooiste vuurwerk ook wel erg hoog, in Frankrijk heb ik er al diverse gezien ter ere van de 14e juli en die in Parijs (1989), Dijon en Nancy staan ook na de afgelopen nacht nog stevig aan de top van mijn lijstje.
De eerste januari natuurlijk begonnen met een duik in zee, natuurlijk ik Scheveningen. Het blijft een rare gewoonte, maar een heerlijke happening, ik was blij dat ik er weer aan mee kon doen.
Voor diegene die dit blog lezen, heb ik naast mijn allerbeste wensen nog een kleine mededeling. In 2014 heb ik het bron document voor deze blog steeds van bovenaf aangevuld. In 2015 doe ik dat andersom, zodat als ik meerdere dagen in een keer publiceer je ze van boven naar onder in chronologische volgorde kan lezen.

2-1-2015
Toen ik vanmorgen vertrok om hard te gaan lopen, regende het en was er een onaangename wind. Gelukkig had ik de wind in eerste instantie in de rug, want toen ik de andere kant op ging, was het inmiddels droog en was de wind nagenoeg gaan liggen. Toen ik later vanmorgen boodschappen ging doen was het zelfs erg lekker weer geworden. Zo lekker dat ik vanmiddag wat minder tijd heb besteed aan het inpakken voor mijn komende reis, maar een lekker wandelingetje ben gaan maken.
Ik heb vandaag geen foto gemaakt, dus nog maar eentje van gisteren.

Geen opmerkingen: