donderdag 28 september 2017

23-9-2017 t/m 27-9-2017

23-9-2017
Ik heb het al een tijdje niet meer gehad over mijn blessure. Dat is een goed teken, want ik heb vanmorgen anderhalf uur gelopen zonder pijn in mijn scheenbeen. Dat was de eerdere keren deze week ook zo, alleen had ik toen wat last van hetzelfde deel van mijn been, maar dan aan de andere kant, in mijn kuit. Die pijn was niet zo heel erg, hoogstens wat irritant. Vanmorgen heb ik hem ook nog gevoeld, maar ik merkte wel dat het minder wordt. Na het hardlopen merkte ik onder de douche dat er nog iets niet helemaal perfect is. Er spoot een straaltje water uit de zijkant van de doucheslang. Vanmiddag ben ik naar de Action geweest om een nieuwe te kopen, maar daar bleken ze geen doucheslangen te hebben. Volgende week maar een keer naar een bouwmarkt.

24-9-2017
Er werd mooi meer voorspeld vandaag. Gisteren had ik daarom al besloten om ervan te profiteren door vandaag verder te gaan met mijn wandeling langs de kust. Ik ben vanmorgen naar Katwijk gereden (of heet dat sinds 14 mei Kuijtwijk?), dat was de plaats tot waar ik de vorige keer was gekomen. Op de heenweg ging het wel een beetje mis, ik had mijn Tomtom ingesteld op de kortste route en die ging via Wassenaar. Een mooie route alleen heb ik in de buurt van Duinrel een half uur in de file gestaan. Ik had het kunnen weten, want een paar dagen geleden hadden ze het in “Met het oog op morgen” over het jubileum van Tina, het tijdschrift voor jonge meisjes. Daarin hebben ze ook verteld dat er vandaag een event werd gehouden in Duinrel. Ik was dat vergeten. Maar rond half tien was ik toch in Katwijk en ben daar gaan wandelen. Het was druk op het strand, veel mensen met honden en zelfs een aantal badgasten. Lekker gewandeld, ik ben tot de eerste strandtent van Zandvoort gekomen een daarna grotendeels via de duinen weer terug gegaan.

25-9-2017
Ik bleek gisteren mijn wekker niet aangezet te hebben. Vanmorgen vond ik het wat lang duren voordat mijn radio begon te spelen. In de verwachting dat het bijna 7 uur zou zijn keek ik op mijn horloge en bleek het half 9 te zijn. Dus maar gauw opgestaan. Het gooide mijn planning voor vanmorgen een beetje in de war. Mijn planning was om een uurtje na mijn ontbijt te gaan hardlopen, dan koffie te drinken en dan naar de bouwmarkt voor een doucheslang. Omdat ik laat ontbeet ging dat dus niet. Maar uiteindelijk heb ik mijn plannen voor vanmorgen wel gerealiseerd, alleen in precies omgekeerde volgorde. Dat had nog een voordeel ook, want nu heb ik direct mijn doucheslang kunnen testen.

26-9-2017
Hard bezig geweest met het voorbereiden van mijn tripje naar Zweden. Naar de markt geweest om kaas voor mijn zus te kopen. Verder heb ik mijn valies ingepakt, met een beetje kleding en dus die kaas. Gisterenavond nog een beetje aan mijn Zweeds gewerkt, ik heb naar de film “De honderdjarige die uit het raam klom en verdween” gekeken. De film was in het Zweeds, maar gelukkig ook Nederlands ondertiteld, want anders had ik hem niet echt kunnen volgen.

27-9-2017
De Rotterdam Running Crew organiseert regelmatig hardloopevenementen in Rotterdam. Tot nu toe was het zo dat ik er altijd achter kwam als de runs geweest waren of dat ze gehouden werden op een moment dat ik op reis was. Maar vandaag was ik thuis en wist ik op tijd dat de Garbagerun werd gehouden. Dus ben ik vanavond naar de afvalverwerker Suez op Heijplaat gefietst en heb ik meegelopen in de run van 9 Km door de waalhaven. Ik heb van de bijzondere omgeving genoten. De kans is groot dat ik de volgende keer weer mee doe.

Geen opmerkingen: