woensdag 4 maart 2015

2-3-2015 t/m 3-3-2015

2-3-2015
Door de bouw-, of eigenlijk sloopwerkzaamheden hiernaast, zijn mijn ramen nogal vuil. Afgelopen zaterdag heb ik er over getwijfeld om ze te wassen, ik heb het toen niet gedaan, vooral omdat er een harde koude wind op mijn balkon stond. Dat was maar goed ook, want ik weet niet wat ze vanochtend vroeg gedaan hebben, maar toen ik opstond zaten mijn ramen vol met kalkvlekken. Op de foto zie je het niet eens zo heel erg goed, maar naast de grote vlekken die zoals er een op de foto staat, zitten er ook nog eens een hele hoop kleine spetters. Er zitten er zelfs nog meer op de ruiten in de balustrade van mijn balkon en die zijn ook nog eens erg moeilijk te wassen.

3-3-2015
Helemaal tevreden ben ik er niet over, maar nadat ik vanmiddag de ramen van mijn woonkamer en de ruiten van mijn balkon had gewassen, zagen ze er in ieder geval een stuk beter uit. Ik weet niet voor hoelang ze er nu redelijk schoon uitzien, want vanaf mijn balkon had ik een goed zicht op de verdieping bij het pand hiernaast die nu nagenoeg leeg is en waar bij gebrek aan ramen de wind dwars doorheen blaast. Er werd gewerkt, ze waren bezig met het zagen in beton, blijkbaar hebben ze dat gisteren ook gedaan, alleen was er toen meer wind en werd het kalkhoudende koelwater deels naar mijn balkon geblazen.

Geen opmerkingen: