zaterdag 14 maart 2015

12-3-2015 t/m 13-3-2015

12-3-2015
Volgens de verwachting zou het vandaag de mooiste dag van de week worden. Vooralsnog kwam die verwachting uit, want het was prachtig weer. Het was zelfs zo mooi dat ik de tuinstoelen op mijn balkon heb schoongemaakt en een groot deel van de middag lekker in het zonnetje heb gezeten. De eerste keer dat ik dit jaar op mijn balkon zat.

13-3-2015
Afgelopen najaar heb ik twee paar hardloopschoenen gekocht. Een paar, eigenlijk cross-schoenen, heb ik snel daarna in gebruik genomen. Het andere paar wou ik de marathon op lopen, dus nog even in de kast laten staan. Nu is het vanwege het risico op blaren niet verstandig om ze tot 12 april in de kast te laten staan. De komende drie weken wil ik langzaam de nieuwe schoenen in gebruik nemen. Vandaag had ik mijn kortste ronde op het programma staan, 60 minuten, dus mooie gelegenheid om ze in gebruik te nemen. Dat heb ik ook gedaan en het is met goed bevallen.

Geen opmerkingen: