maandag 30 maart 2015

28-3-2015 t/m 29-3-2015

28-3-2015
Vanwege de gasten die ik morgen krijg, heb ik vandaag al mijn lange afstand hardgelopen. Ook vanwege het weer leek dat een goede keuze, volgens de verwachting wordt morgen een dag vol regen. Daardoor viel het een beetje tegen dat het toen ik om 10 uur vertrok, het net een beetje begon te motregenen. Op de heenweg begon het steeds harder te regenen en er stond ook nog een harde wind die ik tegen had. Nadat ik na 95 minuten gekeerd was het precies andersom, ook met de regen. Ik dat, net als bij fietsen, de wind invloed op mijn snelheid heeft, want over de terugweg het ik anderhalve minuut korter gedaan. Dat ondanks dat ik nog een korte tussenstop het gemaakt om mijn blaas te legen.

29-3-2015
Het was een goed besluit om gisteren al te gaan hardlopen. Vandaag was het stormachtig en nat. Sinds gisterenavond hoorde ik regelmatig een hoop herrie op de steiger hiernaast. Een paar keer kreeg de wind vat op wat zaken, op mijn balkon kwamen wat plastic dingen terecht. Aan het begin van de avond was erger, eerst een hoop geschuif en toen een hoop herrie doordat er een steigerplank op mijn balkon landde. Gelukkig geen schade. Van wat ik veilig achter mijn raam van de steiger kan zien, stond er nog een plank op scherp. Ik was een beetje bang dat die helemaal naar beneden zou vallen, met het risico op ernstige gevolgen. Gelukkig zorgde de wind ervoor dat die plank omkieperde en klem kwam te liggen achter de steigerpijpen.

Geen opmerkingen: