maandag 2 maart 2015

28-2-2015 t/m 1-3-2015

28-2-2015
Een drukke dag vandaag. Vanavond kwamen wat vrienden van mij eten. Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, Mij daarbij geërgerd aan aan de zaterdaghulpen bij AH aan de Oude Dijk, Door de hele zaak waren de vakkenvullers bezig en op een of andere manier lukte het ze steeds om de paden zo te blokkeren dat ik er met mijn wagentje niet langs kwam. Volgende keer, heb ik niet zoveel boodschappen en kan ik gelukkig weer een mandje nemen. Wat mijn gemoed ook negatief beïnvloede was dat de koffiemachine het niet deed. Uiteindelijk toch met een goed gevoel de winkel verlaten, dankzij het een bijzonder vriendelijk meisje met hoofddoek bij de kassa.

1-3-2015
Vandaag net als vorige week zondag weer een lang stuk hardgelopen. Dezelfde route als vorige week, maar nu ongeveer een kilometer verder doorgelopen voordat ik keerde. Nu dus 150 minuten gelopen of eigenlijk 149 minuten en 28 seconden, dus het staat als 149 minuten in mijn schema. Tijdens het lopen heb ik besloten dat ik op deze manier door blijf trainen, iedere zondag 10 minuten meer. Als ik dat op die manier blijf doen kom ik op 12 april bij de 210 minuten uit, dat komt goed uit, want met 5 minuten per kilometer betekent dit precies 42 kilometer. Dat betekent ook dat ik het tot de marathon kan volhouden om drie keer per week te lopen, ik moet dan zelfs die lopen iets in korten, anders loop ik meer minuten dan in mijn schema staat.



Geen opmerkingen: